Papoudas – Συνάντηση γνώσεων και εμπειρίας.

Η επιχείρηση «Papoudas» από το 1996 δραστηριοποιείται στην παροχή υπηρεσιών δημόσιας υγείας και υγιεινής. Ο κ. Βαγγέλης Παπούδας και η κόρη του Λίνα Παπούδα Τσακιρίδου, μας μιλούν για την επιχείρηση τους, νιώθοντας ικανοποιημένοι που εξελίσσονται συνεχώς και διατηρούν την παροχή υπηρεσιών τους σε υψηλό επίπεδο.

 

Κύριε Παπούδα, τι σας ενέπνευσε για να ασχοληθείτε με τον υγειονομικό κλάδο;

Ο βασικός κλάδος στον οποίο δραστηριοποιούμουν πριν το 2004 που ανέλαβα αποκλειστικά τα ηνία αυτής της επιχείρησης, ήταν ο κλάδος της συμβουλευτικής των επιχειρήσεων στην κατεύθυνση του marketing. Όταν προέκυψε, στράφηκα στην συμβουλευτική στον τομέα των επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος και παροχής υπηρεσιών δημόσιας υγιεινής.

 

 

Ποιες υπηρεσίες προσφέρει η επιχείρηση σας;

Οι υπηρεσίες που παρέχουμε διακρίνονται σε 3 βασικούς άξονες: της συμβουλευτικής που αφορά την ίδρυση και τη λειτουργία επιχειρήσεων (εστίασης, φαρμακείων, γυμναστηρίων, φροντιστηρίων, ΚΔΒΜ, ΚΔΑΠ, ινστιτούτων αισθητικής, κομμωτηρίων, επαγγελματικών εργαστηρίων κλπ.), της διενέργειας εφαρμογών απολυμάνσεων, απεντομώσεων και μυοκτονιών και της εκπαίδευσης του προσωπικού των επιχειρήσεων.

 

Η εταιρεία σας ιδρύθηκε το 1996.  Έχει αυξηθεί από τότε η ανάγκη του κόσμου για τις υπηρεσίες σας;

Ναι έχει αυξηθεί η ζήτηση των υπηρεσιών μας διότι ο κόσμος πια γνωρίζει ολοένα για την αναγκαιότητα λήψης των υπηρεσιών μας. Το συναρπαστικό στην δουλειά μας είναι ότι έχει μία δυναμική που μας υποχρεώνει συνεχώς να αναδιαμορφώνουμε το πλαίσιο στο οποίο εργαζόμαστε. Αλλάζει η νομοθεσία, αλλάζουν οι ανάγκες αλλά και η συμπεριφορά του κόσμου ο οποίος έχει πια πρόσβαση στην πληροφορία. Πρέπει ακόμη, να είμαστε έτοιμοι να διαχειριστούμε «κρίσεις», όπως η οικονομική κρίση και τώρα η υγειονομική κρίση με την covid-19 πανδημία που μας κάνει ακόμη πιο απαραίτητους στους πελάτες μας.

 

“Έχει αυξηθεί η ζήτηση των υπηρεσιών μας διότι ο κόσμος πια γνωρίζει ολοένα για την αναγκαιότητα λήψης των υπηρεσιών μας.”

 

Τι πιστεύετε πως ωθεί τους πελάτες να ζητήσουν την βοήθεια σας;

Ο πελάτης είναι το πιο σημαντικό πρόσωπο. Είναι συνεπώς ουσιώδες να κατανοούμε καλά την αγορά, γιατί όσο καλά γνωρίζουμε τις ανάγκες της τόσο καλύτερα θα εξυπηρετούμε τους πελάτες μας. Μετά από τόσα χρόνια, σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, αυτό που ωθεί τον κόσμο να συνεργαστεί μαζί μας είναι η αξιοπιστία του ονόματος αλλά και η ειλικρινής σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ μας.

 

Λίνα, πως νιώθεις που από το 2014 αποτελείς ενεργό κομμάτι της οικογενειακής σας επιχείρησης;

Θέλω να σας πω ότι νιώθω περήφανη πρώτα από όλα που συνεργάζομαι με τον πατέρα μου. Μπορεί αυτός ο ρόλος να μην γίνεται να αλλάξει, αλλά «μέσα» από την τριβή της δουλειά μας, γίνεται σημαντικός και πολυδιάστατος. Η επιχειρηματικότητα έχει προκλήσεις και διαρκείς μεταβολές, με αποτέλεσμα κάθε δυσκολία να με πεισμώνει και κάθε επιτυχία να με δυναμώνει. Ήδη μετρώ 8 χρόνια από τότε που ανέλαβα ως επιστημονικά υπεύθυνη στην επιχείρηση και οι αλλαγές που έκανα φέρνουν καρπούς.

 

 

Η πετυχημένη πορεία του πατέρα σου ήταν για εσένα κίνητρο να εισαχθείς στον υγειονομικό κλάδο;

Σίγουρα αποτελεί το βασικό κίνητρο. Προέρχομαι από μια οικογένεια με δύο γυναίκες υγιεινολόγους με διαφορετική επαγγελματική δραστηριότητα και εξειδίκευση. Η ευρύτητα του αντικειμένου και οι δυνατότητες που «έκρυβε» αυτό το επάγγελμα σε συνδυασμό με την υπάρχουσα επιχείρηση, αποτέλεσε μονόδρομο να ασχοληθώ με αυτήν.

 

Είσαι απόφοιτη της σχολής δημόσιας υγιεινής (υγιεινολόγος). Μίλησε μας για αυτό και για εσένα.

Πέτυχα από τους πρώτους την εισαγωγή μου στην σχολή επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του Α-ΤΕΙ Αθηνών, στο τμήμα Δημόσιας Υγιεινής, το μοναδικό στην χώρα. Ολοκλήρωσα στην Πολυτεχνική Σχολή των Μηχανικών Περιβάλλοντος στην Ξάνθη, το Π.Μ.Σ στις «Τεχνολογίες Περιβάλλοντος στην Περιβαλλοντική Νομοθεσία» και εξειδικεύομαι συνέχεια σε ευρωπαϊκούς φορείς, ελληνικά πανεπιστήμια και ινστιτούτα, στην Υγιεινή και Ασφάλεια Τροφίμων, στην Υγιεινή και Ασφάλεια εργαζομένων και στην εντομολογία. Επίσης, είμαι εκπαιδεύτρια ενηλίκων και υπεύθυνη εσωτερικών επιθεωρήσεων σε παραγωγικές μονάδες τροφίμων και ποτών. Εκτός από τον ιδιωτικό τομέα που δραστηριοποιούμαι εγώ, οι Υγιεινολόγοι – Ε.Δ.Υ απασχολούνται στον δημόσιο τομέα (όπως Περιφέρειες και Δήμους, Νοσοκομεία και Δομές Υγείας κλπ.).

 

Κύριε Παπούδα, ο κλάδος σας απαιτεί πειθαρχία και αυστηρότητα. Οι πελάτες σας κατανοούν το σημαντικό σας ρόλο κατά την καθοδήγηση που τους προσφέρετε;

Θα έλεγα καλύτερα ότι απαιτεί προσοχή και συνέπεια. Σίγουρα κατανοούν το ρόλο μου. Στόχος μου είναι να κατευθύνω τη σκέψη και τις ενέργειες που πρέπει να κάνει ένας πελάτης για την επίτευξη των στόχων του. Προτεραιότητα μου είναι η διευκόλυνση του πελάτη, εκτελώντας τα απαραίτητα βήματα συνδυαστικά πάντα με τα νομοθετικά εργαλεία που υπάρχουν.

 

Λίνα, πες μας λίγα λόγια για το τι είναι απολύμανση και ποια η διαδικασία;

Η συνύπαρξη του ανθρώπου με τους μικροοργανισμούς είναι συνυφασμένη με τη ζωή. Μικροοργανισμοί υπάρχουν στο περιβάλλον, στον αέρα, στο νερό, στα τρόφιμα και στο σώμα μας. Η παρουσία όμως των μικροβίων σε κάποιος χώρους, ακόμα και των θεωρούμενων ως ακίνδυνων, συνιστά ένα διαρκή κίνδυνο για την εμφάνιση μιας λοίμωξης και για τον περιορισμό εμφάνισής της χρησιμοποιούμε μεθόδους όπως αυτή της απολύμανσης. Απολύμανση (disinfection) είναι απομάκρυνση, αδρανοποίηση ή καταστροφή των παθογόνων και δυνητικά παθογόνων μικροοργανισμών, όχι όμως των σπόρων τους από αντικείμενα ή επιφάνειες. Γίνεται με κατάλληλα χημικά σκευάσματα, υπεριώδη ακτινοβολία και με βρασμό ή ατμό.

 

“Προτεραιότητα μου είναι η διευκόλυνση του πελάτη, εκτελώντας τα απαραίτητα βήματα συνδυαστικά πάντα με τα νομοθετικά εργαλεία που υπάρχουν.”

 

Το αποτέλεσμα που προσφέρετε είναι το ίδιο κάνοντας μόνος του κάποιος ενέργειες απεντομώσεων και μυοκτονιών;

Αν ήταν το ίδιο, δεν θα υπήρχαμε εμείς. Δεν θα υπήρχε το αυστηρό καθεστώς αδειοδότησης τέτοιων επιχειρήσεων και δεν θα ήταν υποχρεωτική η παρουσία ειδικού επιστήμονα κατά τις εφαρμογές. Εμείς όταν καλούμαστε, διενεργούμε μια εμπεριστατωμένη έρευνα ή και μελέτη προκειμένου να αναζητήσουμε την πηγή του προβλήματος . Στην συνέχεια, επιλέγουμε την κατάλληλη τεχνική και το κατάλληλο σκεύασμα πάντα με σεβασμό στην δημόσια υγεία και το περιβάλλον. Στο τέλος των εργασιών παραδίδεται φάκελος με την βεβαίωση εφαρμογής, την άδεια του υπουργείου Αγροτικής ανάπτυξης και τα δελτία ασφαλείας των φαρμάκων.

 

Το κόστος αυτών των υπηρεσιών είναι σταθερό ή κλιμακούμενο;

Όλοι βάζουμε ένα pricetag στις υπηρεσίες μας που το έχει ορίσει η αγορά και η αξία μας στον χώρο (το value μας). Όπως αναφέρθηκε η δουλειά μας βασίζεται σε 3 άξονες, συνεπώς η τιμή διαμορφώνεται πάντα σε σχέση με το είδος της παροχής. Στις εφαρμογές είναι σαφώς κλιμακούμενη η τιμή, ανάλογα με την έκταση του προβλήματος, την έκταση του χώρου, την μέθοδο που επιλέγουμε καθώς και τον αριθμό των επαναληπτικών εφαρμογών.

 

“Το μυστικό της δικής μας επιχειρηματικής επιτυχίας είναι ότι προσπαθούμε να παρέχουμε πάντα αυτό που υποσχόμαστε.”

 

Λίνα, γιατί πιστεύεις πως πρέπει ένας πελάτης να προτιμήσει την δική σας επιχείρηση;

Πολλοί πελάτες μου, όταν τους θέτω την ερώτηση, μου απαντούν: η ποιότητα, οι καλές τιμές, η εξυπηρέτηση, η αμεσότητα και η ανθρώπινη επαφή. Αυτά όμως είναι τα βασικά! Δεν υπάρχει επιχείρηση ή επιχειρηματίας που δεν προσπαθεί να παρέχει τα παραπάνω. Άρα, αυτά δεν αποτελούν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Το μυστικό της δικής μας επιχειρηματικής επιτυχίας είναι ότι προσπαθούμε να παρέχουμε πάντα αυτό που υποσχόμαστε, δημιουργώντας ένα σταθερό μήνυμα το οποίο χτίζουμε με το πέρασμα του χρόνου στο μυαλό των πελατών.

 

 


Store | Papoudas Pest Control Services

City | Δράμα

Address | Δημοκρίτου 2

Contact | 25210 37766

Fb | Papoudas

Insta | papoudas.gr