Έρευνα αγοράς: Αυξάνονται τα μίνι μάρκετ σε Facebook και Instagram

Επιχειρήσεις προσελκύουν εκατοντάδες ακολούθους στις σελίδες τους στα social media για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.

 

Το τελευταίο διάστημα έχει αυξηθεί σε σημαντικό βαθμό η παρουσία των μίνι μάρκετ στο Facebook και το Instagram, λόγω της δυνατότητας προώθησής που δίνεται στις επιχειρήσεις ώστε να προβάλλουν την παρουσία τους στον χώρο, αλλά και τις εκπτώσεις των προϊόντων που προσφέρουν στο καταναλωτικό κοινό.

 

Η ολοένα και μεγαλύτερη εξοικείωση που αναπτύσσεται από τους καταναλωτές στις πλατφόρμες των social media, αποτελεί μια αιτία ώστε επιχειρήσεις να προσπαθήσουν μέσω αυτή της κατάστασης να επωφεληθούν. Μάλιστα όλο και περισσότεροι επιχειρηματίες της λιανικής υιοθετούν τη συγκεκριμένη στρατηγική προώθησης.

 

Μία γρήγορη αναζήτηση στις εν λόγω πλατφόρμες social media αποδεικνύει ότι υπάρχουν πάρα πολλά μίνι μάρκετ, παντοπωλεία και καταστήματα ψιλικών, που αναδεικνύουν τα σημεία τους και τα προϊόντα τους, μέσω του διαδικτύου. Μάλιστα, ορισμένα από αυτά, έχουν ήδη φθάσει και σε ακόμη πιο υψηλό επίπεδο, προσελκύοντας εκατοντάδες ακολούθους στις σελίδες τους και προχωρώντας ακόμη και σε επαγγελματικές φωτογραφήσεις των προϊόντων τους, στα ράφια και τα ψυγεία.