Αυξάνεται όλο και περισσότερο η χρήση του ψηφιακού χρήματος

Αυξημένη είναι η χρήση των χρεωστικών καρτών μιας και παρατηρείται πως οι καταναλωτές τις χρησιμοποιούν ακόμη και για αγορές κάτω των 2 ευρώ, όπως για ένα αναψυκτικό ή ένα πακέτο τσίχλες. Η…

Ανοιχτή είναι πλέον η πλατφόρμα για την επιδότηση του ρεύματος

Οι μεγάλες αυξήσεις στους λογαριασμούς τους ρεύματος έχει προκαλέσει κύμα αντιδράσεων από τους καταναλωτές, κι όχι άδικα. Το τελευταίο διάστημα οι φουσκωμένοι λογαριασμοί δεν είναι ένα σπάνιο «φαινόμενο», αλλά μια συνηθισμένη κατάσταση…

Οι καταναλωτές αλλάζουν τις προτιμήσεις τους στον καφέ!

Ο καφές είναι αναπόσπαστο κομμάτι της χαλάρωσης και της απόλαυσης αλλά είναι και συνδεδεμένος με τις συνήθεις των Ελλήνων, δίνοντας έτσι μεγάλα περιθώρια για έξτρα κέρδος στους επιχειρηματίες των μίνι μάρκετ. Η…

Δεκέμβριος: Μειωμένες οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ.

Σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η  εταιρεία «NielsenIQ», κατά 1% μειωμένες φαίνεται πως ήταν οι πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ το μήνα Δεκέμβριο του 2021, σε σχέση με τον…

Μάθε τα πάντα για τις εκπτώσεις του 2022!

Η περίοδος των εκπτώσεων είναι μια περίοδος όπου το αγοραστικό κοινό έχει τη δυνατότητα να προβεί σε αγορές διαφόρων προϊόντων – από προϊόντα ένδυσης και υπόδησης έως ηλεκτρονικές συσκευές ή οτιδήποτε άλλο,…

Έναρξη φθινοπωρινών εκπτώσεων – Τόνωση της αγοράς.

Δυνατότητα αγορών δίνεται στους καταναλωτές με χαμηλότερες τιμές από τη Δευτέρα 1η Νοεμβρίου, όπου ξεκινούν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις. Η εκπτωτική περίοδος του φθινοπώρου θα διαρκέσει περίπου 2 εβδομάδες, τονώνοντας έτσι το σύνολο της…

Τι θα ισχύει στην αγορά από της 6 Νοεμβρίου 2021.

Με βάση την επιδημιολογική κατάσταση της χώρας θα προσαρμόζονται τα μέτρα της κυβέρνησης ενάντια στην διασπορά του κορωνοϊού, που θα έχουν ως κύριο στόχο τους ανεμβολίαστους πολίτες και τους μη έχοντες νοσήσει.…

Προνόμια σε εμβολιασμένους: Τι αλλάζει σε εστιατόρια, κλαμπ, γήπεδα, σινεμά από 15 Ιουλίου.

Σε τρεις στόχους ποντάρει η κυβέρνηση με τον διαχωρισμό από τις 15 Ιουλίου των κλειστών χώρων ψυχαγωγίας σε αμιγείς και μικτούς, προσφέροντας με το νέο αυτό πλαίσιο λειτουργίας των επιχειρήσεων μια ανταμοιβή…

Από 1η Ιουλίου εστίαση μετά … μουσικής!

Η επιδημιολογική εικόνα της χώρας μας τέθηκε επί τάπητος στην καθιερωμένη σύσκεψη του πρωθυπουργού με τον Σωτήρη Τσιόδρα και με την ηγεσία του υπουργείου υγείας και όπως όλα δείχνουν επέτρεψαν στους ειδικούς…

1 στους 10 Ευρωπαίους έχει αγοράσει προϊόντα – απομιμήσεις χωρίς να το γνωρίζει.

Τα προϊόντα απομιμήσεις αντιστοιχούν περίπου στο 6,8% των εισαγωγών της ΕΕ, δηλαδή 121 δισεκ. ευρώ προϊόντων, από ενδύματα και ηλεκτρονικά έως παιχνίδια ή κρασί. Επομένως σχεδόν 1 στους 10 Ευρωπαίους έχει «παραπλανηθεί»…