Οι καταναλωτές αλλάζουν τις προτιμήσεις τους στον καφέ!

Ο καφές είναι αναπόσπαστο κομμάτι της χαλάρωσης και της απόλαυσης αλλά είναι και συνδεδεμένος με τις συνήθεις των Ελλήνων, δίνοντας έτσι μεγάλα περιθώρια για έξτρα κέρδος στους επιχειρηματίες των μίνι μάρκετ. Η κατανάλωση του λοιπόν σίγουρα προσελκύει το ενδιαφέρον των επαγγελματιών της μικρής λιανικής που έχουν επενδύσει στην κατηγορία του καφέ, είτε τοποθετώντας τους σχετικούς κωδικούς στα ράφια προς πώληση στους καταναλωτές, είτε προς πώληση ως ρόφημα στους πελάτες τους.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΕΕΚ κ. Γιάννη Μπενόπουλο, ο freddo κατακτά την κορυφή, γεγονός που παρατηρείτε παρά τις διαφορετικές προτιμήσεις στην αγορά αφού οι Έλληνες γύρισαν την πλάτη στο φραπέ, ενώ οι δε κάψουλες φαίνεται πως αντικατέστησαν τον χύμα καφέ στα σπίτια.

Σχετικά με την κατανάλωση του καφέ σε ποσότητα ανά νοικοκυριό σε ετήσια βάση, στην Ελλάδα φαίνεται πως καταναλώνονται περίπου 4 κιλά κατά κεφαλήν κατανάλωση τον χρόνο (δηλαδή 1 ½ κούπα καφέ την ημέρα), την ώρα που στη Γερμανία η ετήσια κατανάλωση είναι οκτώ κιλά και στην περιοχή της Σκανδιναβίας δώδεκα κιλά. Σε σχετική τοποθέτηση επί του θέματος ο κ. Μπενόπουλος υπογράμμισε πως: «Στην Ελλάδα δημιουργούνται συνεχώς καινοτομίες και καινούργια προϊόντα στον χώρο του καφέ και αυτό συμβαίνει γιατί υπάρχει έντονος ανταγωνισμός, πολύ ταλέντο τόσο στην επεξεργασία όσο και στην παρασκευή, ενώ παράλληλα υπάρχει ένα καταναλωτικό κοινό διατεθειμένο να δοκιμάσει νέα πράγματα».