Την αυξανόμενη προτίμηση του στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας δείχνει το καταναλωτικό κοινό. Τα προϊόντα αυτής της κατηγορίας ήδη κατέχουν το 24,8% του μεριδίου αγοράς της.
Παρότι έχουν αυξήσει σημαντικά τη μέση τιμή πώλησής των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, το καταναλωτικό κοινό φαίνεται πως συνεχίζει να δείχνει την αυξανόμενη προτίμηση του σε αυτή την κατηγορία προϊόντων καθώς παραμένει η πιο φτηνή εναλλακτική στην πλειονότητα των κατηγοριών, έχοντας πλέον φτάσει σε ένα μερίδιο αγοράς στο 24,8%.
Το μερίδιο αυτό, ειδικότερα για την μεγάλη κατηγορία των προϊόντων οικιακής φροντίδας, είναι αρκετά πιο υψηλό, έχοντας φτάσει στο 35,2%, δηλαδή σχεδόν 2 ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερα απ’ ότι ήταν στο κλείσιμο του 2022, σύμφωνα με τη Nielsen.
Αξιοσημείωτο είναι πως τόσο οι λιανέμποροι όσο και οι προμηθευτές την ίδια στιγμή ενισχύουν ακόμη περισσότερο την προσπάθειά τους να είναι όσο το δυνατόν πιο ανταγωνιστικοί, προσφέροντας στους αγοραστές όλο και περισσότερες προσφορές, με το ποσοστό προωθητικής έντασης στην αγορά να έχει φτάσει για το πρώτο εξάμηνο του έτους το εντυπωσιακό ποσοστό του 69,3% για τα επώνυμα FMCG προϊόντα.